2017. december 3., vasárnap

Smink tesztelés #MAYBELLINE #ESSENCE #MAC



Sziasztok! Pár hete beszereztem néhány terméket a Rossmann-ból illetve a MAC-ből, és gondoltam, hogy megosztom veletek a véleményeimet róluk. Volt, amiben nagyot csalódtam, és olyan is, ami kellemes meglepetésként ért.
Remélem tetszik majd a poszt. Írjatok kommentet, ha szeretnétek még ehhez hasonló bejegyzéseket! Puszi mindenkinek!

El lehet azt mondani, papíron, tintával, hogy a szíved mivel van teli?



Maybelline - Instant Anti-Age korrektor
- Nagyon vártam már, hogy megérkezzen ez a termék Magyarországra is, és amikor megláttam a drogériában, egy kis csodálkozás után egyből a kosaramban landolt. Nem voltak nagy elvárásaim felé, viszont nagyon érdekelt, hogy mit szerethetnek benne annyira, ugyan is eddig csak jókat hallottam róla. Kíváncsi voltam, hogy felültudja-e múlni a Catrice camuflage liquid korrektort. De sajnálatos módon, nem tudta…
- Először is nagyon sárgás, és sötét a legvilágosabb árnyalat is. Az első használat előtt úgy kell kierőszakolni belőle a terméket. Nem beszélve arról, hogy ez a szivacsos megoldás, nem valami higiénikus dolog. Gyenge fedésű.
- Viszont pozitívum az, hogy nem ül be a ráncokba, és nem szárítja a bőrt.

Értékelés: 5/2

 Maybelline - Fit me! púder
- Gondoltam ideje már kipróbálni valami mást a Rimmel Stay Matte púderen kívül, így egy kisebb keresgélés után rá is bukkantam az utódjára. A leírása alapján döntöttem a megvétele mellett, ugyanis matt végeredményt ígér valamint a pórusok finomítását.
- 115 Ivory árnyalatban vettem meg, ami az én bőrszínemhez tökéletesen passzol. Úgy észleltem, hogy nem ül be a szem alatti kis ráncokban, és hosszan tartó matt hatást biztosít. Szerencsére egyáltalán nem tartalmaz csillámokat.

Értékelés: 5/4

MAC - Retro Matte Liquid Lipcolour 
- Amióta csak megjelent ez a kollekció, a birtokomban szerettem volna tudni egy árnyalatát. Mivel elég borsos áron lehet hozzájutni, így ez sokáig váratott magára. Nagyon sok jó és rossz véleményt hallottam már róluk, ennek ellenére is úgy gondoltam, hogy szeretném a saját bőrömön megtapasztalni, kipróbálni, hogy mégis milyen a termék.
- Egyszerűen imádom! Csodálatos színek közül lehet választani, amik nem mellesleg szuper pigmentáltak. Az applikátor formája tökéletes, amivel könnyen és kényelmesen fel lehet kenni a terméket.  Aránylag nagy kiszerelést (5ml) kapunk, amiből nagyon kevés is elég arra, hogy tökéletesen lefedjük az ajkainkat. Kevesebb, mint fél perc alatt mattra szárad, viszont sajnos hajlamos szárítani az ajkakat. Száradás után egy kicsit mélyül/sötétedik a szín, ezért is esett az én választásom a Burnt Spice nevű árnyalatra, amely a csomagolás alapján egy világos nude szín, azonban száradás után inkább egy hidegebb tónusú lila. Nagyon tartós, és nem hagy nyomot maga után viszont az étkezést már kevésbé bírja.

Értékelés: 5/5

Essence - Superlast 24h eyebrow pomade pencil
- Szerettem volna végre egy olyan szemöldök terméket, amelyet nem kell folyton hegyezni, és nem kell az miatt aggódnom, hogy a végén már nem fogom tudni, megfogni a kezemben a terméket, annyira kicsi lesz. Így esett a választásom egy olyan ceruzára, amely teleszkópos kialakítású (csavarós fejjel rendelkezik).
- Aránylag szépen lehet vele dolgozni. Krémes viszont kevésbé pigmentált. Azonban vigyázni kell vele, mivel hajlamos nagyobb pacákat hagyni maga után, vagy konkrétan nem fogni. A ceruza végén található kis gumi „ecsettel” azonban nem tudok mit kezdeni, mivel szerintem semmit sem lehet vele kezdeni, maximum egy kicsit satírozni, de azt is jobban szeretem egy szemöldök fésűvel megoldani.

Értékelés: 5/3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése