2017. november 27., hétfő

15 Questions - 15 kérdés TAG



Sziasztok! Megint csak régen volt bejegyzés, aminek az oka az idő hiánya. Sokszor le szerettem volna ülni a gép elé, hogy megírjak egy bejegyzést, azonban mindig vizsgákra vagy beadandókra kellett készülnöm. Remélem tetszeni fog a bejegyzés, amit mellesleg a tagszerviz.blogspot.hu-n láttam meg, és gondoltam, ha már egy épkézláb irománnyal nem tudok kedveskedni, akkor hozok egy TAG-et.

„Feketébb a csillagtalan éjszakánál. Forróbb, és keserűbb, mint maga a Pokol… Ez a kávé.”


1. Mi az a dolog, amiről azt hiszed, hogy meg tudod csinálni, de mégsem?
Sminktermékek vásárlása. Esküszöm, próbálom elkerülni a drogériákat, viszont hónap végén mindig ott lyukadok ki, hogy már megint elköltöttem az összes zsebpénzemet sminkekre.

2. Mi az a szó, amit nehezen tudsz kimondani?
Főleg azokkal a szavakkal van gondom, amelyekben van R betű. Bár ezt inkább mostanában vettem észre magamon.

3. Kedvenc gyerekkori TV show?
Teletubbies! A tesóimmal mindig izgatottan vártuk az adásokat, és még azt is megmerem kockáztatni, hogy az összes részt végignéztük. Mindenkinek volt kedvenc szereplője (akit a kedvenc színünk alapján választottunk ki).

4. Mik az erényeid és mik a hibáid?
Kedves vagyok és önzetlen. Valamint türelmetlen és bizalmatlan.

5. Mi a legfontosabb: szerelem, hírnév, hatalom vagy pénz?
A felsoroltak közül a szerintem a szerelem.

6. Ha bárhol és bármilyen időben élhetnél, hol élnél és miért?
Amerikában, pontosabban New Orleans-ban az 1930-as vagy az 1960-as években. Imádom a Jazz és a blues zenei műfajt, valamint mindig is nagyon tetszett annak a gondolata, hogy New Orleans-ban éljek.

7. Ha újra kellene vásárolni a ruháid, de csak két boltból vásárolhatnál, mik lennének azok és miért?
Talán a H&M és New Yorker

8. Fel tudod idézni, hogy mit csináltál ezen a napon egy évvel ezelőtt?
Valószínűleg tételeket dolgoztam ki (igen, nagyon korán kezdtem).

9. Vannak visszatérő álmaid? Ha igen, meséld el!
Kiskoromban volt egy visszatérő rémálmom, viszont az nem szívesen mesélem el, ugyanis még mindig utálok visszagondolni rá.

10. Mi a horoszkópod?
Bika

11. Hogy néz ki az álomszobád?
Szerencsére az én álomszobám, nyár óta már nem csak egy álom. A skandináv és a minimalista stílusokat ötvöztem a tervezéskor. A falak fehérek, ám a főfalat téglamintás tapéta díszíti. Ha kíváncsiak vagytok rá, szívesen megosztom veletek!

12. Milyen pózban szoktál aludni?
Az oldalamon szoktam feküdni miközben az egyik lábamat magamhoz húzom (nem igazán tudom elmagyarázni)

13. Ki a kedvenc vámpírod?
Damon Salvatore

14. Mit viselsz jelenleg a lábadon?
Bokarögzítőt (elszakadt a bokaszalagom) illetve zoknit.

15. Szépen írsz?
Számomra ez akarás kérdése. Általában szépen szoktam írni, azonban ha már fáradt vagyok vagy sietnem kell, csúnyán szoktam írni, bár még olvashatóan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése